قانون 2 دقیقه برای خدمات طراحی سایت - طراحی وب سایت فروشگاهی

Wiki Article

جوملا، وردپرس و دروپال، معروف‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا هستند.

بنابراین حتما قبل از سفارش خدمات طراحی سایت، شرکت‌ها را از نظر نوع خدمات طراحی سایت بررسی کنید.

برخی از وب‌سایت‌هایی که افتخار طراحی آنها را داشته‌ایم

وجه تمایز اصلی طراحی سایت توسط کاسپید را می توان در روند اصولی و کاملا مبتنی بر نیازهای هر فرد یا شرکت متقاضی دانست. در واقع می توان گفت، کاسپید در این زمینه به جای استفاده از قالب های آماده نظیر وردپرس، جوملا و .

از آموزش های رایگان داخل سایت میتونید انجام بدید ولی اگر یه چیز جامع میخوایید باید دوره های آموزشی همیار آکادمی رو شرکت کنید.

بعد از خرید دامنه و هاست از یک شرکت‌های سرویس دهنده معتبر حال وقت آن رسیده است که سیستم مدیریت محتوای وردپرس را در هاست خود نصب کرده و شروع به ساخت سایت با وردپرس کنید.

استفاده از لینک‌های مناسب در فوتر می‌تواند در سئو سایت شما تاثیر چشم‌گیری داشته باشد. سعی کنید نقشه سایت خود را به درستی بچینید و به صفحات اجتماعی کسب و کار خود در فوتر لینک بدهید.

سپس جهت پاسخ به هرگونه سوال و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

یعنی بک لینک برای سایت شما ایجاد کنند که روی بهبود سئو سایت شما اثر به سزایی می‌گذارد.

خدمات طراحی سایت با زبان‌های برنامه‌نویسی، نیازمند کمک گرفتن از مهندسان حرفه‌ای و باتجربه بوده تا بهترین نتیجه را داشته باشد.

اگر استفاده از وب سایت شما راحت نباشد، حتی یک طراحی بصری فوق‌العاده هم کمک چندانی به شما نخواهد کرد.

کدام یک برای طراحی فروشگاه اینترنتی مناسب تر است: وردپرس یا سایت اختصاصی؟ با توجه به این که فروشگاه های اینترنتی حجم بالایی دارند و بعد از مدتی ورودی سایت شما بسیار بالا میرود و به دلیل امکانات زیاد سایت، توصیه ما به شما این است که از سایت های وردپرسی استفاده نکنید و قالب فروشگاهی خود را به صورت اختصاصی بنویسید تا در آینده و پیشرفت کسب و کارتان دچار مشکل نشوید.

همیشه آرزو داشتم یک منبع آموزشی فارسی وردپرس می‌بود تا علاوه بر یادگیری ساده تر وردپرس ، از پیشنهادات آموزشی آن استفاده میکردم. آن آرزو، اکنون، “همیار وردپرس” نام دارد.

تمام استانداردهای سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) در وب سایت شما رعایت شده است و به راحتی می‌تواند رتبه های بالای گوگل را کسب کند.
یا باید یک زیر دامنه ایجاد کنید و وردپرس جدید رو اونجا نصب کنید و یا یک هاست دیگه ای تهیه کنید.

مهندسان تیم ما،از آخرین شیوه های کدنویسی برای ساخت وب‌سایت شما استفاده منلع می‌کنند. بنابراین از کیفیت کار ما مطمئن باشید.

برخی از وب‌سایت‌هایی که افتخار طراحی آنها را داشته‌ایم

نام و دامنه وبسایت بیان کننده هویت اصلی شماست پس حتما در انتخاب آن دقت داشته باشید. اما بعد از انتخاب دامنه، نوبت به خرید آن و خرید سرویس میزبانی وب (هاست) می‌رسد. منظور از هاست محلی است که قرار است اطلاعات و طراحی وب سایت فروشگاهی محتویات سایت شما در آن ذخیره شود. این موضوع دقیقا همانند ذخیره اطلاعات در کامپیوتر شما است. با این تفاوت که با خرید سرویس های میزبانی وب دسترسی کابران از هر نقطه‌ای جهان به سایت شما امکان پذیر خواهد شد و فقط کافی است که شما سایت منبع دامنه خود را به هاست‌تان متصل کنید؛ البته شما باید پیش از آنکه خریدی انجام دهید حتما ویژگی‌های یک هاست مناسب را به خوبی بشناسید.

از آموزش های رایگان داخل سایت میتونید انجام بدید ولی اگر یه چیز جامع میخوایید باید دوره های آموزشی همیار آکادمی رو شرکت کنید.

بعد از خرید دامنه و هاست از یک شرکت‌های سرویس دهنده معتبر حال وقت آن رسیده است که سیستم مدیریت محتوای وردپرس را در هاست خود نصب کرده و شروع به ساخت سایت با وردپرس کنید.

با در نظر گرفتن نیازها و خواسته‌های شما، یک نقشه کلی از صفحات وب سایت طراحی خواهد شد. یک نقشه که ساختار صفحات و چیدمان آنها را مشخص می‌کند.

خبرنامه سایت یکی از روش‌های دریافت ایمیل و ارسال آخرین اخبار به ایمیل مخاطبین است. به کمک این قسمت به راحتی می‌توانید لیست ایمیل مخاطبین تهیه کرده و از این لیست برای بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی بر پایه ایمیل استفاده نمایید.

مدت زمان انجام یک پروژه طراحی سایت، کاملاً بستگی به ویژگی‌ها و گستردگی آن دارد.

کاربران: در این قسمت می‌توانید حساب‌های کاربری سایت‌تان را مدیریت کنید

می‌توان گفت که بهترین گزینه برای کسانی که بیزینس کوچک دارند و نمی‌خواهند هزینه گزاف برای خدمات طراحی سایت بپردازند. طراحی سایت با استفاده از وردپرس است.

ابتدا جهت مشاهده نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت کاسپید وارد کلیک کنید صفحه نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی شده و آنها را مشاهده نمایید.

مطابق شکل زیر، برای انجام اینکار به قسمت تنظیمات بروید و در بخش عمومی، در قسمت‌های عنوان سایت و معرفی کوتاه، اطلاعات موردنظر خود را وارد کنید.

کاسپید با هدف موفقیت صاحبان مشاغل و خدمات در دنیای تجارت الکترونیک، اقدام به طراحی سایت فروشگاهی نموده است.

Report this wiki page